libertass

Alla inlägg under oktober 2011

Av Frida Johansson - 15 oktober 2011 21:09

Det vi delade var unikt, jag litade på dig till 100% och allt vi gjorde var underbart. Den dagen du lämnade mig var den dagen mitt hjärta brast i tusen bitar. Aldrig har jag saknat någon så mycket som jag gör med dig. De svider att se andra och deras relationer för jag tänker tillbaka på våran. hur ska jag kunna glädjas av tiden vi hade när jag hade velat ha så mycket mer tid med dig.  Det svider när någon pratar om dig.  Jag hade så velat visa dig för Rikard, han hade förstått va jag menar och älskat dig lika mycket som jag gör. Jag kan inte förklara för honom varför du betyder så mycket och nu får jag heller aldrig chansen att visa de.
du kommer alltid vara den finaste jag vet.

Från ett tidigare inlägg :

Jag visste redan första gången du blev sjuk, att jag skulle förlora dig, att det var kört. Veterinären hade varit hos oss och du hade fått medicin och jag var på väg på valpkurs med Naiko vilket jag verkligen inte kände för...Lappen körde mig dit,  Mamma och pappa var i grekland..
jag ringde mamma ifrån bilen och berättade hur läget var.. Hon sa: var ska jag göra åt saken jag är grekland, jag svarade: Du ska inte göra något jag ville bara att du skulle veta.
Det snurrade som fan i huvudet hela bilresan. Väl framme på kursen stod jag utan för dörren och försökte andas och skärpa till mig och tänka på min 6 månaders valp bredvid mig som inte verkade förstå någonting. Försenad var jag också pga av veterinären.
Öppnade dörren sen var de kört.. de brast, tårarna bara rann och jag tappade hunden och alla sakerna, föll ihop på golvet. Ingen fattade någonting. dom frågade vad som var fel, Jag bara skakade på huvudet och sa:  Min häst kommer dö


Efter den dagen levde du ca 2 månder till ... sen jag tog det värsta beslutet i mitt liv, att avsluta ditt liv.  Det svider min vän, att du inte längre är här oss mig. Du som alltid fick mig att må bättre, vi hade alltid kul. Visst vi tjaffsade och små bråkade, men de hör liksom till.
Vill bara känna de som vi kände... när de bara va du och jag. Så ge mig din styrka.  Du var min frihet genom allt, så hur ska jag kunna finna de igen när du är borta? ALLT är så förstört utan dig...
I just can't get you off my mind, nobody know I hide it inside. I keep on scearching but I can't find..
Jag visste aldrig hur nära vi var förens två veckor innan jag tog bort dig... Att våran kommunikation var så stark, att du förstod så mycket av de jag förmedlade.  What hurts the most was being so close

Jag minns så väl våran sista dag tillsammans likaså den första gången vi sågs. Den sista dagen, jag stod vid dig i soluppgången tätt intill dig, viskade i ditt öra, allt som jag trodde du ville höra om hur mycket jag älskade dig, om hur ledsen, arg och frustrerad jag var för vad som skulle ske.. I will love you Always and Forever upprepade jag hur många gånger som helst. Hade handen djupt inne i din päls som jag så snart visste skulle bli kall, Du hade ditt blåa täcke på dig som jag nyligen hade köpt åt dig..
Det var kallt och i gräset var de blött, jag tog av mig jacka och satt mig ner på den, du kom till mig och puffade på mig, slickade på mina byxor... Jag gav dig massa godis.. allt jag tyckte du förtjänade som jag visste att du egentligen inte tålde men ändå tyckte om..
Tiden rann i väg och jag ville inte se dig dö.. Så jag tittade på dig en sista gång, pussade på dig med tårarna rinnandes sen vände jag och gick...  Det kändes så jävla svinigt... så tomt... så bara fruktansvärt  hemskt. 
Sen den dagen är du evig saknad..
Och jag skulle göra allt för att få se dig igen.. Jag skulle ge allt för att få hade som de va innan.
Du är i mina tankar varenda sekund av varenda minut, varenda minut av varenda timme, varenda timme av varenda dygn.
Jag varken orkar, kan eller vill leva utan dig </3

Tiden tycks stå still...
I could feel it when we touch
We use to mean so much
But now you're gone.
I remember love so beautiful..
Now I  know my heart i breakable<3

 

Detta är äldre inlägg i en annan blogg som jag skrivit under tidens gång, samlade ihop dem och läste igenom dem. Idag är det 1 år sen du lämnade mig älskade vän. Du är fortfarande lika älskad och saknad som du alltid kommer vara men jag har lärt mig med tiden att leva utan dig och att istället glädjas åt våra stunder tillsammans och åt allt du har lärt mig. Jag lever i tron om att vi kommer träffas igen och den dagen ser jag fram emot även om de är långt tid.
Hoppas du har de bra älskade vän <3

Ovido - Quiz & Flashcards